22. helmikuuta 2012

Herkullisia ruokablogeja


Viisi herkullista ja nautinnollista ruokablogia Blogistanissa.

Sain kirjeitä keittiöstä blogilta pienen prenikan ja ajattelin jakaa sen eteenpäin vinkkaamalla viidestä hyvästä ruokablogista.

Kaikki blogit eivät mainosta lukijoillaan, oli kyse blogeista joilla on alle 200 lukijaa, ja tästä syystä jokunen muuten varteen otettava jää mainitsematta. Oli myös vaikeaa rajoittaa valintaani kun hyviä ruokablogeja on nykyään niin monta, mutta näitä olen satunnaisesti jo jonkun aikaa seurannut ja oli nyt kivaa saada hyvä tekosyy suositella niitä muillekin ja annan täten viidelle ruokablogille "Herkullinen ruokablogi" suosituksen.

Omenamintulla on mahtavan upeita kuvia
Ketunkeittiöstä on jo pitkään blogattu ruoasta
Äijäruoan ”paha setä” taas herättää mielipiteitä, sekä hyvässä että pahassa.
Yrttipurkista löytyy vegaania ruokaa ja juttua sen tiimoilta
Sorsanpaistaja on jo pitkään blogannut, kivoja ja uusia otteita klassisista resepteistä

Olen henkilökohtaisesti tavannut kaikki mainitsemani bloggaajat, jotkut jopa pariinkin kertaan. Joihinkin olen tutustunut enemmän, toiset taas olen nähnyt ohimennen jossain tilaisuudessa. Sattumalta emännöin nyt samaan aikaan helmikuun 2012 ruokahaastetta, jonka äänestys on alkanut, joten älkää ottako tätä henkilökohtaisesti jos mainitsen, tai olin mainitsematta, teidät.

PS
Saat vapaasti linkittää kuvaan, jos haluat itse suositella herkullisia ruokablogeja.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...